Dagen snart till ända

Oj vilken dag! Började med bandy på skolgården och sen lite inne innan tidig lunch. Sen åkte vi till stan och gick på bio. Fruktansvärd (iallafall för en mamma) film om en liten flicka som kunde flyga. Tårarna rann flera gånger under flmen. Pinsamt att sitta där med ett gäng 6 och 7 åringar......

Sen var det planering i ett par timmar innan jag hämtade Smilla.

Vi var ute en stund och fotade Bita. Kolla på hemsidan!

image66

Sen gick vi in och lekte skola innan Bollibomba började... Och nu sitter vi i soffan och slappar......

Imorgon slutar jag väldigt tidig men har en ganska tuff dag. har fått mycket uppgifter med barnen. Kul!
Sen ska jag på möte inne på klubben. En medlem är ev intresserad av att gå med i HUS och de vill gärna träffa henne och berätta lite vad man har för uppgifter där. Om det är någon mer som är intresserade så kom in till klubben i morgon kväll kl 18.30


Kommentarer
Postat av: Smulan

Hmmm...servar du bloggen igen?
Hemsidan ligger nera och kan inte visas...snyft jag som ville se dina nya bilder.
Bloggen bråkar med mig...snyft tycker inte om när det är så.

Kram

2008-04-09 @ 21:35:13
Postat av: susanne

Hej Åsa!
Härlig bild!
Tänkte jag måste fråga dig om vallhundsregistret.Hur vet man om man har kommit med på tävlingarna som man har anmält sig till och när ska det senast vara betalt?Har kollat runt på SVAKs hemsida om detta men kan inte hitta några svar.
Tacksam för svar.
Ha det så bra!
Mvh Susanne

2008-04-09 @ 22:17:50
URL: http://www.spargladjen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0