Funderingar

Fick ett märkligt meddelande i gästbok igår kväll. från en Arn som ville bjuda på grillat i kväll. fick fundera länge innan jag fattade vem det var. Hittade en ledtråd, det finns bara två som kallar Josse för Jossan. Men vi ska på kalas hela långa eftermiddagen, så det får bli en annan gång.

Dagen har varit ganska effektiv hittills. Smilla väckte mig klockan 6 (det är så härligt med barn). Och efter frukost gick hon och jag ut och rensade rabatten nere vid parkeringen. Chrille satte igång med algerna på altanen. Sen körde vi varsitt pass med Fajta, jag och Smilla. inte dåligt att Fajta tar rätt pinne i vittringen när Smilla lägger ut. hon nosade länge och noga och tog rätt pinne.....ska jag ta lillmattes eller stormattes?

När Smilla gjorde fjärren och kommenderade sitt gick hon tillbaka till Fajta och jag påpekade att momentet inte var slut -Men mamma hon sitter ju snett, svarade Smilla. Helt klart miljöskadad!

Nu sitter jag med färg i håret och väntar på att bli ruggigt läcker. Det stod på förpackningen att man skulle få nytt hår. Spännande, jag har ju haft mitt i över 30 år så det är helt klart dags att byta!

Ha en underbar dag i solskenet!

image75

Syrran och Bita

Kommentarer
Postat av: josse

Fan de kanske man skulle testa.. nytt hår.. finns det sånt utan lockar?? Skulle så gärna vilja ha platt nämligen... undrar vilken färg man får då!

2008-04-19 @ 13:15:23
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: josse

DU SKULLE BARA VETA!! Inte kul att vilja ha platt lugg när de inte vill funka som man vill :P

2008-04-19 @ 13:34:17
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Camilla & Imma

Jaha, är det så du INTE tränar? Undra på att det går bra för er!

Lycka till med det nya håret, låter jättespännande att få det bara så där... :-)

Om du undrar över fiskbullekommentaren för några dar sedan var det jag, men bloggen svalde mitt namn.

2008-04-19 @ 16:36:51
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/
Postat av: Anonym

Nu börjar du bli lite småå sjuk.. hehe..

2008-04-19 @ 18:37:28
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Smulan

Nytt hår? Vill också ha en sån förpackning.

Rabbeterna ska jag ta idag, våren är kommen med värme se och jag kan ta av mig vantarna...
en så ska jag skura upp altanen, fixa lite blommor till krukan och sen, sen blir det kaffe och solning resten av dagen. Ha en skön söndag

2008-04-20 @ 07:16:24
Postat av: Jeanette

Här är det hööög tid att beställa tid hos frissan :)
Hoppas det blev bra & lite nytt hår hade inte skadat
här heller;)

Hoppas ni har en fin dag i vårsolen!
Kram Nette

2008-04-21 @ 15:36:49
URL: http://colaco.sida.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0