Hoho...

vart har min motivation tagit vägen? Känner inte för något nu för tiden.....

Ligger efter med allt känner jag. Ingen ork eller lust......

Borde uppdatera hemsidan lite. Kalendern är rysligt inaktuell och ouppdaterad...

Borde ta lite kort på våren och hundarna.....

Ska fixa tvätten idag......

Och bokföringen......

Borde börja plugga........ omtenta på biologidelen 16 maj

Borde verkligen börja skriva vfu-uppgiften......

Vill vilja träna.......

Mår iallafall bra och allt känns säkert bättre bara jag drar mig upp ur soffan, tar en dusch och typ 15 koppar kaffe....

Kommentarer
Postat av: Smulan

Du får haka på oss...vi ska strejka just mot bättre ork.

2008-04-27 @ 13:13:31
Postat av: josse

Jag tror du får tillbaka träningslusten efter vår kurs på tisdag! Jag vill iallafall det!!

2008-04-27 @ 15:13:16
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: jasse

ja vi bestämde att göra den på måndag ja!!! kan väl inte förstöra vår träningsplan!

2008-04-27 @ 16:03:51
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Mariana

Tjenare! Kan bara meddela att du är inte ensam att inte ha någon motivation. Kanske vi är såna personer som vårdepressioner istället för höst o vinter..Ses imorn.

2008-04-27 @ 17:16:23
Postat av: Maggan & CO

Hmm... hoppas inte dålig träningslust är nåt som smittar vi nätet... tycker att jag själv varit i en svacka men börjar jobba mig upp. Fast det går på tok för sakta. Speciellt som det blir debut i eliten på fredag... *suck*

Den här veckan blir det fokus på lydnaden igen och på fredag ska vi satsa på att bara ha kul på plan, jag snöade in på poängen i trean tyvärr...

Skönt att se att Bita försöker leva upp till sitt namn! :) Massor lycka till med Fajtas rygg, duktiga, duktiga stackars Fajta. Hon är min idealBC fortfarande.

PS Spana in min blogg imorrn så ska jag skrävla om min egna alldeles förträffliga herr Krumelur! Men jag kan inte göra det förrän imorrn... *flinar* DS
PS2 Trubbel hoppade efter leksaken förra veckan och landade på ena höften när han vred sig i luften... hoppas inte jag har pajjat honom igen. Har inte märkt nåt än... Peppar, peppar. *knackar i skrivbordet*

2008-04-28 @ 10:50:24
URL: http://hem.bredband.net/magix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0