Ingen bloggare just nu

Har liksom ingen motivation och ork för bloggen just nu. Känner mig lite rörig helt allmänt och är dessutom deppig över Fajtas löp och rygg problem.  Får hoppas att veterinären kommer med en ruggigt bra lösning i morgon.....

Idag har det åter igen varit en hektisk dag. Först skolan. Vi började med ett gympa pass som jag ledde. Rörelsesagor och en spring saga, följt av kropp-mot-kropp musik stopp. Roligt! Sen planterade vi frön och anlade en liten "åker" som vi vårbrukade. Fårgruppen blev klara med sitt arbete och i morgon gör jag det sista med maskingruppen för att sedan sätta igång häst- och katt-gruppen. Kogruppen ska redovisa sina funderingar också.
När barnen gått hem satte vi oss och färdigställde det svåra på "papie-mache" djuren vi ska göra och sen bar det av till Falkenberg för seminarium med klasskompisar, mentor och lärarutbildare.

Snart så ska jag sätta igång med bokslutsförberedningar för ett av bolagen jag bokför åt och sen...sen kanske jag orkar gå ut och träna lite. Efter en sån här dag så behöver jag det. .....rensar liksom hjärnan!

Kommentarer
Postat av: josse

Japp de gick jätte bra, enligt mig ;) jag pratade tillochmed med folk och det är ju alltis ett stort +!

Ja det kan du få göra! Tror inte fajta kommer att ÄLSKA det.. det första Busy gjorde var att spotta ut det.. men sen när hon väl fått i sig en var det mega smarrigt!

2008-04-23 @ 20:47:05
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: christel

Hallojsan.
rensa hjärnan? he he..en promenix i skogen eller simma,jogga e mitt tips :-)
dyk gärna upp på träningen..inget tvång att man måste vara med ofta..ohh no.

ha det bra och ha en fin vecka..
see u

2008-04-23 @ 23:11:34
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

En deppig Åsa...
Du ska se att du kommer att få ordning på Fajta, att löpet kom precis nu kan ju vara orasken till att läkningen kom av sig lite, hormonerna kan ju bromsa upp massor av olika saker...ökat blodflöde kan ju ge musklerna lite extra jobb och inflamationen kom tillbaka...håller tummarna för er.

Kram

2008-04-24 @ 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0