rätt svar

dessvärre så har jag bokfört i kväll....... Men givetvis sett till att bli störd av msn under tiden även om den jag pratade med nog tyckte att jag var lite frånvarande ibland.

men nu är klockan tio och jag ska lägga mig framför tvn...har varit en urusel matte idag. Men det är bara för att hundarna ska få träna sig inför morgondagen... Stackars Bita kommer ju att svälta ihjäl....Hoppas Pysen slänger in en och annan mus till henne. Idag har hon fått två!

Didelido!

ps. Josse har lovat att vi kan träna ihop nån gång ds.


ps igen. Lycka till Stina och Pia på lokalprovet imorgon! ds igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att att vi ska träna någongång, för det brukar vi ju inte.. hehe..

2008-04-11 @ 22:25:39
Postat av: Smulan

Möss och bokföring?
Jag som tycker mina fredagskvällar är tråkiga.

2008-04-11 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0