Så duktig idag

Nästa lite väl duktig faktiskt. Kollade nämligen 30 minuter på fel föreläsning och blev så super smart att jag vet inte riktigt vart jag ska bli av. Skrivit en reflektion och funderat väldigt mycket på allt mellan himmel och jord..... Något måste man ju fördriva dagarna med.

Bita åkte med till stan i morse för att lämna Smilla på dagis. Spydde tre gånger och jag måste skura skinnet jag har bak i buren. Hon var så ynklig när vi var hemma igen, med dreggel bubblande runt munnen.... Det vill till att åka mycket med denna lilla valpen. Avskyr kräk.... finns nog inget värre......

Snart kommer Josse med mat och sen ska vi träna. Hon ska bara bli datoriserad först. de rika de kan. Ska jag säga som sitter med en svindyr minidator , med både tangentbordsbelysning och airbag i knät.....fast den har jag ju fått, arbetat och slitit hårt för att förtjäna.

Får väl röka och sätta in disken innan Josse dyker upp.... Så hon tror att jag är en super duktig hemma fru som håller hemmet i topp trim vareviga dag. Hoppas bara jag kan hålla kvar henne i hallen för då kanske hon kan gå på det.

Jag missade förresten tredje kvarten på Lost igår. Fick gå till Smilla när Michael stod utan för sin mammas hus och kom tillbaka när Ben gav kartan till sin dotter! Nån som kan fylla i däremellan?

Kommentarer
Postat av: Kia

rubriken kycklingrapport räckte för mig *matvrak* Vilja hälsar att hon inte spytt en endaste gång i hela hennes 5 månader långa liv. Vad var det nu som var så bra med dom däringa border colliesarna sa du? ;)

2008-04-03 @ 15:07:39
Postat av: smulan

Döda fåglar och slakt var det ja, lite kräkor och nått kryptiskt på slutet.
Vilken underlig bloggvärld vi lever i....
Du kan INTE skriva ut en massa konstiga namn i samma andetag du säger Smilla...alla kollar faktiskt inte på Lost.

2008-04-03 @ 16:12:43
Postat av: Kia

hundfolk, ingenting kan hållas hemligt! Ja, det stämmer..det var det där på A ;)

2008-04-03 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0