Tack alla....

....snälla och rara för puschningen med min lilla rygg-fia! Det är skönt att ha er där ute!

Idag är det fredag och efter ett par timmar i skolan ska jag ta mig till stora staden och införskaffa fästingskydd till alla djuren. Är det någon som har tips om katten? Det finns tydligen både spray och droppar och hur i hela friden ska jag veta vad som är bäst??? Avmaskning till honom ska det också bli. Får väl kolla i medicinskåpet så jag har till hundarna för det är ju inte länge innan Bita ska ha en dos.

Får åka inom bibloteket också och lämna tillbaka en bok som (hoppsan) är 1½ månad försenad....hoppas jag har råd att lösa ut den.....

Kommentarer
Postat av: Smulan

Det finns halsband för katter också om man vill ha det, annars är dropparna bra och inte fastnar dom i de när de är ute och leker.

Helgbesök....rym du, synd att du bor så långt bort annars hade du fått sova här.

Ha en bra dag idag.

2008-04-25 @ 07:35:38
Postat av: josse

Hehe, sån var jag också förr när jag lånade böcker.. lixom när man fått den 3:dje påminnelsen kom jag ihåg det.. om jag hade tur!

hehe!

Ha det gott... glömde ju ringa dig igår *fy på mig*

2008-04-25 @ 09:31:45
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: pippi

ahhh, nedräkning nu. Hämtar Tea på tisdag.

Jo, min brevlåda bor utanför Uppsala numer, du vet i den berömda bygden där prästen tar kål på fruarna med hjälp av barnflickor *ironi*


/pippi

2008-04-25 @ 10:11:17
Postat av: Jeanette

Läste om Fajtas rygg. Förstår verkligen din oro & hoppas dom kommer på vad det är som är fel snart.

Haha - nej någon rasrasist är jag inte:)Finns bara två raser som jag säkert vet jag aldrig kommer att skaffa!

2008-04-25 @ 14:08:34
URL: http://colaco.sida.nu
Postat av: Kia

tråkigt att Fajta fortfarande är dålig i ryggen, men för att göra ett försök till pepp så den som väntar på nåt gott...det lär va nåt riktigt gott du väntar på då tror du inte det? ;)

2008-04-25 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0