Träning i kvälls solen

Det är så härligt med hundar alltså! Igår hade jag och Josse kurs start på en kombinerad lydnadskurs och det är så kul. Nya hundar, nya utmaningar och helt enkelt massa hund!

I kväll åkte jag till klubben för att träna med en väldigt minimerad skala av träningsgänget, bara jag och Josse i kväll och med endast varsin hund.

Tränade igenom det mest. Alla momenten känns relativt stabila. hade lite missar på dirigeringsapporten som vi lagt ut väldigt svårt, så det blev väldigt bra träning. Även ett fel skick på rutan blev det efter "kon-förrvirring". koner över allt....

Vi kom också ihåg att träna både sitt och ligg i grupp. Gott. Det får vi inte glömma!


Annars så går det bra med skola och allt. Trivs som fisken i vattnet på min vfu-plats och har väldigt roligt där. Men det är tuffa dagar, så allt annat blir lite lidande. funderar ofta på hur i hela friden jag hann med mitt liv när jag jobbade heltid??


Fajta har ny tid hos veterinären på torsdag så får vi se vad det blir av ryggen denna gången....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tjenare. Nu lägger jag faktiskt in en kommentar. Härligt med träning i kvälls solen. Själv har man tränat lite i morgonsolen och Max är riktigt sporrad faktiskt. Ska bli ändring på min jävla lathet. Ha en bra dag!
Kram

2008-04-22 @ 07:17:39
Postat av: Smulan

Samma här,tränade också i solen i går...med gräsklipparen.

Skönt att du trivs, att ha roligt på jobbet gör det hela enklare. Du har ju tur att våren kommit så du kan förlägga alla andra saker till kvällen ;)

En bra agenda är en fördel också...

Nu ska
jag snart åka och hämta däcken, vill inte ha våra fula poliser flåsandes i nacken, de snygga jobbar inte i trafikgruppen och nakoman vill jag inte bli för att få träffa på dom :-)

Kram

2008-04-22 @ 07:42:41
Postat av: Smulan

Förstår om du är lite off, dessa "små" händelser är ju de som får en på knä varje gång...
Stå på dig, du vet att du har rätten att göra det.
Du vet vart du kan spy galla också..
Kramen

2008-04-23 @ 07:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0