Hund i Harmoni

Nu ska mina hundar få ett ännu bättre liv! Vi är numera sponsrade av Hund i Harmoni. Det är ett företag som sysslar med friskvård och reabilitering av hundar. Mina hundar kommer att få simträning, massage och om det skulle finnas behov så använder sig de även av laserbehandling.

Det är verkligen roligt att representera ett företag som inte bara gynnar mig utan även mina hundar som nu kommer att få toppen bra förutsättningar till ett långt, aktivt och friskt liv!


Där har vi alltså varit idag, jag och min radarpartner Josse. Vi diskuterade med ägarna och snackade inte bara friskvård utan hund i allmänhet och tjejerna har den väldigt sund syn på hundhållning. Sen kollade vi på bassängen som var stor och fin!

Så om två veckor åker vi dit och gör en hälsokoll av våra fyrbenta och sen läggs det upp ett program som är utformat för varje hunds enkilda behov!

Ska bli såå roligt!

Kommentarer
Postat av: josse

JAAA det ska det verkligen!

2008-08-26 @ 18:01:56
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Smulan

Grattis Grattis!!!!!



Kul att ni rodde det i land....

Nu väntar vi på nästa tävlingsresultat....

Och på alla som kommer att skrika i avund ;-)

Lova mig bara att ni högaktningsfullt skiter i dom denna gången, ni gör ett bra jobb med era hundar.



Bamsekramen

2008-08-26 @ 18:39:05
Postat av: Camilla & Imma

GRATTIS till ett superbra sponsoravtal!! Det bästa jag har hört talas om, faktiskt. Det är dina fina hundar (och Josses) verkligen värda. Vi är väldigt avundsjuka här vill jag lova.

2008-08-26 @ 21:03:18
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/
Postat av: christel

Hallojsan. gud vad bra att ni blev utvalda ;-)

Toppen med simmning..zammy har sin rehab i HBG! Nu förtiden är vi inte där för ofta..men då och då kör vi ner..simm och massage..han älskar det..verkligen nåt jag kan rekommendera..bara zsa-zsa som inte rekomenderar för när hon har varit med så har hon inte simmat..utan kommit på en egen teknik..nämligen FLYTA!! Man kan alltså flyta runt som en plast anka i bassängen säger zsa-zsa och bara vicka lite nätt på prinsess tassarnaasg så henne har jag på en sele som man får hålla emot lite så hon blir tvungen att anstränga sig..he he..men så finns det ju treadmilen och sedan kan man ju sätta på yet streamen!!! helt klart underbart :-)

2008-08-26 @ 23:23:12
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0