I brist på annat

Så får ni njuta av lite bilder på katten och hans nya favorit tillhåll



Först försökte han komma undan mina försök att fotografera



Låtsas som det regnar....



jaja...jag kommer väl då



Om jag ligger här och spanar lite....



Haha... du kan inte komma upp!!! (ni ska veta att Bita provat rutschkanan MÅNGA gånger)



Här ligger jag bra! Kan du låta mig vara i fred nu eller?



Nähä... ser du inte vad stor jag är? Det är nog bäst du sticker nu!!



Så det fungar inte att visa musklerna heller alltså....



Om jag visar mina vassa tänder då? Kolla jag kan nästan klättre med bara munnen!!



Åhh... ta ditt jäkla "gulliga-katt-kort" nu då......

Kommentarer
Postat av: Smulan

Go Middag!

Ja energi behövs om man ska orka ligga på topp.

Tack för tipset om föreläsningarna, detta blev ytterligare en utmaning då kommunen är inrotade i ett föråldrat tänkande...eftersom jag har bra kontakter (KRIS)som redan är stoppade som externa föreläsare så kanske man trots allt kan peta in dom bakvägen...gud så ful jag är ;-) men jag anser ju att de är de som verkligen kan detta med att komma åt tonåringarna på rätt sätt...

Ha trevligt i Göteborg och fastna inte i någon karusell.

Kram

2008-08-05 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0