Klar sikt

idag har jag varit äckligt duktig och putsat alla fönster. Inser att nästa gång (läs nästa år) så får jag inte vara lat mer, utan måste putsa mellan också. det är ju inte roligt när man sliter och det knappt blir bra. men det blev väldigt mycket bättre. I morse när jag tittade ut genom köksfönster så trodde jag verkligen att det var dimmigt....

Nånstans mitt i fönsterputsandet så tog jag en paus och mötte upp Josse med mor på klubben. Lillasystern hade jag med mig och så Smilla såklart.

Träningen gick förvånandsvärt bra idag. jag är lite besviken på första rutskicket. men dagens höjdpunkt var helt klart "gå-runt-rutan". Fajta fick sin pinne som belöning och gick härligt bra! Nästa gång kanske det blir lite riktigt moment!




Kommentarer
Postat av: Smulan

Oj så du donat och tränat...kanske damen knner för en tur hit och putsa av mina med ;-)

Själv är jag helt slut efter en underbar helg...sol,hav och en hel jävla kväll med bugg och dans...aj vad jag INTE har dansat på länge.

Sen natt och 30 mil hem....men jag klagar inte.



Kramen

2008-08-31 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0