tjo..

Jag är så trött på att hitta på rubriker!

Liseberg var en höjdare. Åkte Balder för att se om bilen högst upp på parkeringshuset hade fått böter...gillar inte träkonstruktionen som på vissa ställen var "förstärkt med snören".

Smilla vågade sig upp i Flumeriden i år igen och det ska hon ha stor eloge för!!! Modigt gjort!!

Tack Josse, Becka och Isabell för att vi fick följa med!



Igår kom Camilla med barn för lek, kaffe och lite vallning. Imma gick väldigt bra i fårhagen och det märktes att hon fått liten uppskärpning i vardagslivet och övrig träning. Tänk att det egentligen är så lätt med hund. Tjejerna slogs om studsmattan och vi snackade mest skit. Skönt med Camilla! Vi kan tex snacka om blommor och växter utan att veta så mycket om det. Men vi låter väldigt avancerade och brilljerar på varandra och har börjat byta lite växter.

Någon som verkligen förvånade igår var Bita. Jag släppte henne runt fållan  och det gick bra som vanligt. Sen satte jag upp henne i kedjan runt stolpen precis som vi brukar. Smilla stod och grejade med henne ett tag och det var liksom inte mer med det. Tills jag skulle släppa ut fåren och hon visst inte alls satt fast utan stack i 190 efter fåren. Jag ropade och hon STANNADE och kom!!!!

Idag blir det lugna gatan. Sista dagen på semester. Iallafall för Smilla. Jag börjar inte förrän 25, men har den där retliga omtentan först som jag faktiskt tänkte plugga lite för. Nu ska all sån där tjatig naturvetenskap väck!!! Har lånat en del litteratur av Mariana som hon SÄKERT vill ha tillbaka snart!

Sen får vi packa inför helgens äventyr. Chrille ska tävla Ik1 i Romelanda två dagar i rad (jag börjar bli lite smått nervös. speciellt när han själv sa att han kände sig lite nervös inför att starta först på sin första tävling). Vi har fått lov att sova hos Rundavistarna för att spara några mil, himla skönt och väldigt roligt!

Fajta har vilodag idag, men kanske jag ska hitta på något med Bita? Hon lär iofs få en jobbig helg hon också, utan att valla.....  Kanske ska vi bara slappa och packa ändå....

Kommentarer
Postat av: Camilla & Imma

Tack för sist!



LYCKA TILL nu i helgen!!!



Vi ses nästa vecka, men du får gärna ringa innan och rapportera om valltävlingen.

2008-08-08 @ 22:00:31
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/
Postat av: Smulan

Låter som sköna dagar.

Lilla Bita kanske har sett och lärt,du kanske ska ta med henne överallt nu så hon få studera andras beteende så kanske du slipper träna henne ;-)Sen håller jag tassen som vanligt för er.



Kram

2008-08-09 @ 08:51:31
Postat av: josse

Min tanke var mer att få titta på och njuta av atmosfären.. men klart något djurlikt hade jag nog velat vara med på =D

2008-08-09 @ 14:18:07
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0