Vilken fest!!

Oj vad vi hade trevligt på segerfesten!! God mat och gott sällskap! Kan det bli bättre?

Som garanterad partyhöjare kom spelet "Pratmakarna" fram efter maten.

Go to fullsize image
 
Detta är verkligen ett kanon sällskapsspel. Ellinor undrade om man behövde var smart för att spela och jag kan faktiskt säga att det är en nackdel att vara för intelligent och tänkande när man ska spela detta spelet. När Josse tex säger "Ett land och Långbens hund" så fattar ju vem som helst att det är Pluto, eller Magnus försöker få Chrille att förstå ett ord och tittar upp på stjärnorna och säger "Är du ett" och Chrille genast svarar UFO.....

Nånstans här så gick vi också in och dansade till Melodifestivalskivan. Alla var uppe och svängde sina lurviga utan Magnus som inte reste sig förrän det var Christer Sjögrens ljuva stämma som strömmade ur högtalarna. Och inte reste han sig för att dansa utan för att gå ut..... Men det gjorde jag och Ellinor också...

Och vilken tur med vädret. Det var en helt underbar kväll med bara lite getingar som störde. Nån gång under natten så började det regna, och det har kommit en hel del. Hoppas att det vänder och blir ruskigt fint i dag, för mina dynor låg givetvis kvar ute och är riktigt dyngsura...

Som mina händer....snart har jag diskat färdigt...  


 Synd bara att Magnus glömde sin "doggy-bag"

Kommentarer
Postat av: Smulan

Hello!

I´m back :-)

Kul att segerfesten blev lyckad, IQ behöver inte alltid ligga på topp vilket är skönt det med ibland.

Mitt egna IQ tycks ha raderats idag...jösses vad trött jag är,sov till 11 och sitter här mest och plirar. Och idag ska jag bara njuta av bekvämligheten...

Kram

2008-08-03 @ 11:28:13
Postat av: josse

TACKAR så ödmjukast..

2008-08-03 @ 11:29:59
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Mariana

Hejsan! Tack för inlägget. Skönt att höra att det inte bara är jag som grubblar så mycket., på tisdag kan jag ej komma till klubben och träna, vi är utbjudna på middag med Andreas mamma och lillasyster. Men jag lovar att jag tränar hemma istället och kommer på nästa träningstillfälle ;) Kram

2008-08-03 @ 21:03:00
URL: http://maxdenstore.blogspot.com
Postat av: Camilla & Imma

Halloj!



Nu när värmen släppt sitt järngrepp om oss och jag snart har gjort allt jag försakade att göra förra veckan, så kommer jag gärna till Varberg och hälsar på! I morgon och på onsdag har jag lite att göra, annars så ser det tomt ut i kalendern.



Jag ringer dig i morgon!

2008-08-03 @ 21:34:55
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0