Helstekt gris

som just nu är inne och svalkar sig.... Gissar att jag kommer att lida i kväll. Smörj har jag redan fått av 12:an.....

Lyssnar på "Sommar" på mobilen. Just nu är det Fredrik Härén (08-06-25). Han program är helt fantastiskt. Startar många tankar och funderingar. Det måste ni lyssna på. Rekomenderar också Åsa Nilsonne (08-07-14), speciellt för oss som är lite facinerade av beteende och hjärnor och sånt....

Och svettas...... Chrille svettas ännu mer, han hugger ved.....ursäka men jag måste nog kalla min sambo för idiot eller självplågare.... sen åker vi nog ner till stranden. Shit.... jag kommer verkligen att bli "very, very well done" idag.....

Ikväll ska jag och Josse göra något hundligt med våra valpar. Skogen kanske...eller stranden igen....får se. Hon ska iallafall jobba först.

Kommentarer
Postat av: Camilla & Imma

Jag är allvarligt beroende av Sommarpratarna. :-)Kommer inte alltid ihåg vem jag lyssnat på, men brukar också få massor av spännande tankar efter en lyssning.



Orkar inte göra så mycket i den här värmen, men vi kommer kanske och hälsar på er snart, jag och tjejerna.

2008-07-26 @ 20:04:20
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0