Bränner

inte ryggen eller magen den här gången utan skivor. Jag har alltså gjort klart bildspelet efter mycket om och men och en liten extra resa till Åskloster. 28 skivor ska föreviga ett hejdundrande tema!

Och jag har faktiskt fått bockat av en hel del på min lista idag!

bokföra - klart
färdigställa bildspelet - klart.
Trädgården behöver städas av och gräset behöver klippas - gjorde faktiskt Chrille i kväll.
Handla - klart
utflykten i kväll - klart (det blev kokt korv i termos)
träningspass med Fajta + lite simning - klart
Tvätten - upphängd iallafall

Nu har jag bara ca 12 skivor kvar......

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som det är fullspeckat hemma hos dig!! Tack för de jättefina orden :o) Det värmer verkligen :o) Lycka till på kommande tävling :o)

2008-06-09 @ 23:39:02
URL: http://www.stygge.se
Postat av: smulan

DU E`SÅ DUTTI GUMMAN.

Jag blir helt slut som vanligt när jag läser vad du gör...Åsas blogg håller Smulan i sommartrim utan värk.

Ser att det är flera som stammar i kommentarerna, ibland är det fasligt konstigt på din bloggs server.

Men det gör inget,vi sitter där troget och väntar till vi inser att det vi vill säga kommer MÅNGA gånger...får nog installera firefox igen.

Ha en bra dag

2008-06-10 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0