Fattigmans bekännelser

Vad gör man när man råkar komma över några kronor bara så där???

Sparar till räkningar?
Köper lite mat?
Lägger undan till "Back on track"-täcket jag beställt till Fajta?
Sätter in på pensionskontot?

Nix....

Handlar upp dom fort som attan!!! (Jag har hört att pengar kan bli dåliga om man sparar dom för länge)

Avmaskningsmedel till hundarna och katten
Huvudvärkstabletter (Treo citrus såklart)
Tuggummi
Fika på stan
En sommar klänning till mig (rea)
En sommarkofta till Smilla (rea)
Hårfärgning till mig (röd mahogny)

Så var dom slantarna slut... alltså fick jag klippa luggen själv med köks sax och borste som hjälpmedel...resultatet därefter.... Chrille slängde i färgen och antagligen så passar inte klänningen......(varför är jag för lat för att prova kläder i affären)

Bättre att åka och träna lite hund. I kväll så blir det ett nytt ställe. Vid infarten till centrum finns en skola med en utmärkt gräsplan (körde förbi idag och ser en nyklippt plan yta bara liksom uppenbarade sig).

Kommentarer
Postat av: Smulan

Men VEM kan motstå en redhead i tajt fodral med egen frisör och dessutom med bra andedräkt?

Fast du får hålla väskan stäng så de inte tror du missbrukar avmasket...det är mer poppis än du tror.

2008-06-26 @ 18:35:10
Postat av: christel

Hej. Hoppas du blev fin i din röda toning och med kökssax klippning :D..jag brukar oxå toppa mitt hår själv..av ren lathet lixom!!

imorrn ska jag träna på ett fotbollsplan längs E 6 här i Hstd bk..ibland ser man att..- där kan man träna..och jag kan känna att jag ibland är "arbets skadad" när det gäller hunderiet..när jag är ute och kör bil så ser jag massor av ställen man kan TRÄNA HUND PÅ!! s från spårängar till appellplan..jobbar kvällen i morrn igen..så det blir förmiddas träning imorrn. Nästa vecka har jag vallkurs igen..sedan har jag 2 ggr jag kanske inte kan i rad...men jag hörde med jobbet idag och dom sa att det är ok att byta dagar mellan oss anställda..så då gör jag juh det :-)..och bara hoppas att någon kan byta nu..men det tror jag nog!

ha det bra och vi ses och hörs..

2008-06-26 @ 23:23:20
Postat av: Smulan

Åhhh kan din dotter rapa????



Barn,barn och åter dessa barn...

2008-06-26 @ 23:25:52
Postat av: josse

så roligt ska vi inte ha det!

2008-06-27 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0