kalkstens brott i Kinnekulle

MMS

kalkstens brott i Kinnekulle


Kommentarer
Postat av: Smulan

Kilar in lite trött för att se om du syns i botten på brottet...nepp ingen Åsa där,skönt att du gick åt rätt håll efter vinaren.



Är lite konstigt tagen idag efter besöket hos doktorn, senaste tiden har vi sökt för en orsak och kommit hem med en massa hemska besked...först djuren och sen detta (du får läsa bloggen) men som sagt vi får vänta och se vart det tar vägen.



Natti natt

2008-06-03 @ 23:01:56
Postat av: christel

hej Åsa!

lycka till i helgen på din tävling i f-berg:)

jag kanske kommer och tittar på er. Johanna och grimm gör debut oxå juh.

vallhundskursen går strålande med Mac, bara matte som ska lära sig allt! nästa gång missar jag tyvärr..då är det torsdagen vi åker till Öland. Men nästa gång igen kan vi vara med igen som vanligt! Det är störtskojigt med vallet. Jag gav Josse lite knep och knåp övningar i text som hon kommer ge till dig. Kanske där inte är nåt nytt för dig??. Men du kan ju kika på det.(lite mix av kent svartenberg o.s.v.)

nu ska jag iväg till jobbet..härlig tid att börja på kl :10 :-) passar mig sömntuta!!!ha det bäst/kramis

2008-06-05 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0