Körslaget

Oj vad vi har letat efter denna skivan!! Och nu äntligen har vi hittat den. På Åhlens av alla ställen. Det Åhlens som vi inte har i Varberg. Får åka antingen till Kungsbacka eller Halmstad för att komma dit.... surt..... Smilla har verkligen längtat efter den skivan....

Jag fick tränat en snabbis igår kväll. Pyttelite fritt följ som kändes kalas bra, 4 rutor som fungerade alldeles utmärkt och två vittringsomgångar hann jag med.

Innan dess försökte jag lägga Smilla, rensa rabatten nere vid parkeringen. Har planterat in lite Stäppsalvia där för att få lite färg. Den rabatten är urläcker på våren med gula narcisser och lila lungört, men nu är den så trist...... Ändring på det med salvian som blommar HELA sommaren!

Jaha... annars idag..... Träning i kväll men innan dess har vi inget bestämt. Det duggar lite och det känns inte jätte kul att vara ute och greja i trädgården då. jag skulle behöva ta stora rabatten också innan den växer igen totalt av ogräs. Men... regn.... nä.... Kanske skulle vi ta en tripp till Kungsbacka? Synd att inte Siss är hemma så man kunde fått lite sällskap. Ok Smilla följer ju med, men lite mer vuxet sällskap är också trevligt. Smilla letar leksällskap istället. Men det är inte många som har sommarlov redan. Varenda kompis ska till dagis verkar det som. Tur att jag är ledig, så hon iallafall kan leka med mig....

Kommentarer
Postat av: Smulan

Här letas det också lekkamrater..har avverkat typ 20 st på listan och ingen är hemma...

Men nästa vecka blir det nog några som börjar sin semester

2008-06-26 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0