Nötkärna

Frisk...ja visst....

Du har perfekta värden och har nog de friskaste blod jag sett på länge, säger läkaren när jag sitter febrig och snörvlar framför honom.... Blåmärket var iofs lite konstigt, men jag skulle kolla om det kom nya eller benet började göra ont eller så.....

Jaja....det är det jag alltid sagt. Läkare är överskattade och jag besöker dem verkligen inte i onödan. Jäkla Mussi att skrämma upp mig för ett litet blåmärke med konstiga ringar i, precis under ett fästingbett......

Kurs på kvällen och hej vad det gick. Vi gick på deltagarna riktigt ordentligt igår nu när avslutningen börjar närma sig. En vanlig omgång kvar och sedan avslutning med dödligt allvarlig lagtävling!

Sen tränade jag och Josse med våra stjärnor. I går var nog bara min skrutt en stjärna. busy var på sitt allra roligaste humör och jag vet nog inte vem som var surast, Josse eller Busy? Fajta däremot visade upp sig från sin absolut bästa sida. Startgnäll och frustration i fria följet. I like!!!

Idag så borde jag så otroligt mycket...... att städandet aldrig tar slut. Får se om jag tar det i dag eller i morgon. Vi skulle behöva göra en stor sanering på Smillas rum. Lite väl mycket saker som ligger utsprida överallt, även om isabell gjorde sitt bästa för att få städat upp där igår. Sen är kontoret en historia för sig. Dessa förbannade lådor som står där inne gör mig vansinnig. Aldrig mer att jag köper ett hus utan förvaringsmöjligheter!!! Skulle kunna döda för en källare eller en vind!!!

Jag har också bestämt att nu får Bita flytta ut till buren i vardagsrummet på nätterna. Hon har börjat kissa inne vareviga natt nu den senaste veckan. I natt var jag ute med henne halv två innan jag gick och la mig och lik förbaskat så är där en stor pöl på golvet när jag går upp igen klockan 6..... Som väl var så är det bara i sovrummet och på nätterna annars så hade jag misstänkt att det var något fel på henne, fast sånna här perioder kan ju komma. Men nu får hon iallafall sova i sin bur ett tag. Jag gillar annars att ha hundarna brevid mig på golvet på nätterna, men jag gillar inte det så mycket att det överträffar känslan att trampa i kallt kiss det första man gör varenda morgon.....


Kommentarer
Postat av: josse

Jasså du tyckte inte det gick bra för mig igår... annars tycker jag ju om en hund som inte vill vara i närheten av mig i FF, en hund som inte vet vad kom är och absolut inte kan tänka sig att komma snabbare än hennes berömda "lite snabbare än gång trav"... jag tror vi var ungefär lika sura jag och hon 1-1 står det nu!



De va iallafall kul att se fajtas as grymma attityd ;D

2008-06-17 @ 15:10:28
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Smulan

Jaha...nu misstänker jag att min egna kock drar...du ligger verkligen i hårdträning för den där seger middagen...kul.



Hoppas det håller i sig.

2008-06-17 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0