Vem är jag?

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Gör du också ett personlighetstest på http://se.41q.com/


Kommentarer
Postat av: Smulan

Fniss...ska du göra karriär som hemmafru?

2008-06-01 @ 09:19:30
Postat av: Kia

sköjj med test, jag snor idén! Personlighet: idé-tjuv

2008-06-01 @ 10:06:10
Postat av: josse

vilken tur att det stog förskole- och dagispersonal...

2008-06-01 @ 10:34:47
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: josse

Jag skulle visst passa som musiker.. men jag vet inte, tror du jag hade klarat det med min vackra stämma och ljuvliga gitarr solo?? Dessutom lever jag för stunden ;) det passar vääl utmärkt på mig!!

det bästa: EXTREMT VÄLUTVECKLADE SINNEN!



Allvarliga? Är jag någonsin allvarig??



Men hur har du lyckats få tystlåten?



Hehehehe.. ha det bra i solen!!

2008-06-01 @ 12:45:12
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Jeanette

Måste in & göra det testet. Växellådan har gått åt fanders så jag får vänta med kurs. Får först se hur mkt det går på iaf. Kan bara köra i fyran & det låter inte friskt om den, så jag ska lämna in den imorgon, så får vi se hur mkt det kalaset går loss på :(

Men jag vill gå för dig även om det inte blir just nu.



Smält nu inte bort i värmen, kram!

2008-06-01 @ 16:39:44
URL: http://colaco.sida.nu
Postat av: Jeanette

Måste in & göra det testet.

Växellådan har gått åt fanders så jag får vänta med kurs. Får först se hur mkt det går på iaf. Kan bara köra i fyran & det låter inte friskt om den, så jag ska lämna in den imorgon, så får vi se hur mkt det kalaset går loss på :(

Men jag vill gå för dig även om det inte blir just nu.



Smält nu inte bort i värmen, kram!

2008-06-01 @ 16:40:57
URL: http://colaco.sida.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0