God påsk!

Verkligen god! Vi var bjudna till Gunnarsson på Svarthalls kennel igår kväll...och jag är fortfarande mätt! Otroligt god mat med får-tema ändå från början till slut (bästa kopplingen gjorde Magnus till desserten Glace au four).

Super trevligt sällskap också såklart. Härliga diskussioner om hund och väder och allt man kan tänka sig. Smilla lekte med Isabell hela kvällen och de hade väldigt roligt som vanligt.

Kvällen avslutades med att jag och Josse gick ut för att fotografera valpar kl 12 på natten. Vi var halv lulliga och valpisarna var trött så resultatet blev väl därefter. Bilderna kommer upp på Josses hemsida www.busyborder.se senare. Jag har mailat över dom iallfall.

image36

Jag och Bita blev upplysta på påskaftons natt.....

Bita var faktiskt den enda valpen som villigt lät sig fotograferas i natt. Duktig vovve, det bådar gott för framtiden!

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0