Hemma igen

Så där ja! Det var sista Karlstad resan för den här terminen! Vi ska på läger i början på juni i Kinnekulle nästa gång det är dags igen!

Det var ganska givande innedagar denna gången. Vi hade bla HLR med en underbar gammal tant som arbetat i militären i typ 100 år. Det var så otroligt roligt och väldigt givande!

På tekniken så byggde vi saker i skogen och grillade ägg.....

image7

Jag hann precis hem till Lost, eller ja, missade 10 minuter. Men Josses kille Robert har spelat in det så jag kan säkert se det med honom om det skulle vara något helt otroligt spännande jag missat.

Nu börjar de nya tiderna med Chrilles jobb. Jag kommer att lämna och hämta Smilla varje dag och helt plötsligt så känns det väldigt långt till dagis. Nästa vecka ska han ut på resande fot också och får antagligen sin nya bil i mitten på veckan. Roligt!

Så nu ska jag iväg med Smilla till dageis, sen är det hård körnings som gäller med mina studier. Det kommer en privat elev i eftermiddag och i morgon är det seminarium. Nästa vecka jobbar jag två dagar och veckan därefter är det jobb hela veckan. måndagen veckan därpå är det tenta. Jag förstår inte att universitetet alltid lyckas pricka in tenata när jag har massor av jobb???? Nånstans häremellan ska jag alltså hinna träna hund och PLUGGA!!! Har en del bokslutsarbete som också måste klaras av denna månaden......

Jaja...en sak i taget! Jag brukar klara av det mesta och frågan är om jag inte kommer att gå in med attityden till tentan att det blir en omtenta?? Känns lite övermäktigt att plugga in allt just nu! Fy Åsa!! Så får man INTE tänka!!! Jag ska nog klara av den också!

Och det bästa av allt!!! När allt detta är slut....då kommer Bita!!! Så skönt att allt har lugnat ner sig precis i tid för henna att komma hem!! Kunde inte planerat det bättre själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0