Rena hundar

Det är helt klart en fördel med snö framför regn. Hundarna blir rent blöta istället för bara skitiga! Speciellt Kiva som brukar se ut som ...ja.... Idag har hon blivit vit igen!! Hon älskar snön! Burrar ner huvudet långt ner och rullar runt som en galning!



Jag har iallafall fått gjort en del. VFU-rapporten blev färdig i natt och nu kan jag "bara" koncentrera mig på tentan på måndag. Går säkert väääldigt bra......

Jag har sprungit över golven som snabbast och röjt lite allmänt här hemma. Sen var vi ute ett tag hela familjen. Bilder på detta finns på www.brakstakarna.se . det är lite lustigt att fota BC i snön. För alla bilderna blir liksom svart-vita....

Nu sitter jag här vid datorn och försöker plugga lite, men som tur var så har jag så vänliga vänner på msn, som ser till att jag inte får gjort det. Egentligen skulle Mussi kommit och hjälpt mig med Pelagonerna, men hon vågar inte köra hit på de snöiga vägarna. förstår henne, men jag hade behövt ta dom nu. Meterhöga liksom. Får väl ta det en kväll i veckan i stället!

Jag anmälde till två lydnadstävlingar i går kväll och Chrille är anmäld till ett vp i april. Dessvärre är jag anmäld till en utbildning samma dag så jag kanske inte får se. Men Josse har lovat att filma! Snällt! denna våren...antagligen blir den minst lika stressig som hösten varit...att jag aldrig lär mig.....

Och om en vecka kommer ju Bita hem också!!

Måste gratulera Andreas också, som i dag fick två hundar godkända vallhundar!! Stort grattsi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0