Livet som student

MMS

Livet som student


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Antingen har du det vääldigt lugnt som student, eller ligger du & tokpluggar under syrenen:)



Nu ska jag iväg & laga bil. Läste ditt träningsinlägg oxå, men hinner inte kommentera där nu. Du kämpar på bra iaf!



Kram!

2008-05-28 @ 15:50:17
URL: http://colaco.sida.nu
Postat av: Smulan

Geminis are easy to fall for. They're charming and are great conversationalists. They love pleasure and fun. The downside of this is that they and aren't likely to stay with someone who can't keep them entertained for very long.





Suggested Romancing of a Gemini

Geminis enjoy the fun and flirtation of love. Take them to a romantic dinner where you can sit outside and people-watch. Rent a fun comedy-romance and watch it together with popcorn. Get a book on the Art of Flirting and practice the moves on each other!





Lilla Bita då...fårjägaren...fniss..skulle vilja se henne fladdra omkring med öronen.

2008-05-28 @ 22:12:14
Postat av: Smulan

Ja det är väl klart att du är en vädur men om man är jag så ser man inte skillnad på mars och maj när man läser...för jag VISSTE att du var vädur ju.

Men så kan det gå när man är förvirrad.



Sorry sister...hmm. Du kan få komma hit och snacka med "brother" om du vill, sicken äcklig prick det är (ryser) , Han slår dessa barn så man tror inte det är sant, ingen bryr sig och jag mår dåligt.



Knepigt folk det där.



Ha det

2008-05-29 @ 07:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0