Bröd - frallor - tårta - pepparkakor

Det är vad vi har fått gjort i eftermiddag! Jag jobbade fram till 13:30, så vi har fått en lång eftermiddag tillsammans, jag och Smilla



Ikväll bär det av in till klubben för träning och tårta! Fajtas lydnadschampionat ska firas tillsammans med träningskompisarna. Jag ligger lite lågt med träning denna veckan. Igår var det styrelsemöte och på torsdag har jag en privatelev, och att sen jobba hela dagarna på småbarnsavdelning tar på krafterna. Sen kommer ju allt det vanliga upptill. Iallafall när man är van vid att kunna sitta och lata sig hela, långa dagarna.... Jag undrar hur i hela friden jag hann med ett liv när jag jobbade heltid!!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Yummie! Speciellt vad gäller tårtan :G

2008-11-18 @ 16:10:46
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Anonym

frallorna ser underbara ut, har du nåt bra recept på lager?

Ska bli gött med tårta också ;)

2008-11-18 @ 16:44:48
Postat av: Kia

jag i inlägget ovanför

2008-11-18 @ 16:45:50
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Smulan

Doftar gott när man ser dess läckra saker...mmm



Kram

2008-11-18 @ 22:15:52
Postat av: Kitty å flåcken

Luktar ända hit IGEN, varför bor vi så långt bort...... ;-)

Hmmm tänkte på din vittring, har du funderat på om det är en spec vindriktning hon krånglar i? Eller som det funkar i?

Ha de gött

2008-11-19 @ 20:43:36
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0