Hemma från skolan

och trött är jag.... det är slitigt att åka iväg och vara aktiv och ambitiös och den åka hela vägen hem igen, på så kort tid.

Måste ju säga att tiden går fort ibland. Nästa vecka börjar Smilla på gymnasieskolan i stan!! De har en vattenläcka på hennes avdelning och under tiden de renoverar får förskolan tillfälligt flytta till en "paviljong" i anslutning till gymnasieskolan. De ska äta i matsalen och leka på en lekplats en liten bit därifrån....
Spännande!!

Nu så får jag börja sortera lite papper och ta en rejäl funderare kring c-uppsatsen. Vi ska lämna in ämne och område senast 15 november.... och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.....

Och förresten... kolla gärna fina filmen Josse gjort åt mig på http://busyborder.blogg.se/. Tack!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej och välkommen hem! :-)



Vet precis hur du känner dig. Jag ska upp till Knivsta i helgen, och tillbaka. Sedan till Göteborg och tillbaka på måndagen... Roligt, intensivt men tröttande också. Vi är ju inga ungdomar längre ;-)



Kul att Smilla börjar gymnasiet! Tufft med tonåriga pojkvänner hängades på låset, men ni får väl låta den lilla ettriga terriern vid ridhuset ta hand om dom. skrattar



Ingen måndasträff på måndag heller, alltså. Hur det ut för dig nästa måndag igen?

2008-11-06 @ 10:05:33
Postat av: christel

Hallö..lycka till med c-uppsatsen :-) du kommer säkert på nåt trolligt :D

ha det Bäst!!!!/kramis

2008-11-06 @ 10:17:14
Postat av: smulan

Jadu gumman... ibland måste man vila sig i form.

Tror säkert att du kommer på något bra att skriva om till uppsatsen.

Ha en skön slapp dag.

2008-11-06 @ 10:50:28
Postat av: Kia

jag fick den, tänkte även knappa in adressen i gps:en. Men jag lär åka vilse och ringa också. Jag är hopplös ute på landet!

2008-11-07 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0