Nybakat

När jag hämtat Smilla så satte vi igång att baka bröd. Jag mår illa av att äta "fabriksbakat bröd" sen jag läste "Hemliga kocken". Så detta var tredje brödbaket på två veckor! Idag blev det INTE "Latmans brödet" utan goda frallor. Hela huset luktar underbart!

Under tiden brödet jäste och gräddades hann vi leka lite och Smilla hann tom duscha innan det var dags för kvällsmat.
Snart ska jag sätta mig med bokföringen. Momsen skulle varit inne idag, men jag har baske mig inte haft tid....

Dagen har tillbringats på klubben med träning och snack och slutligen också solsken!!
 
Fajta var väl så där duktig. Vissa saker jag är skitnöjd med och andra mindre nöjd med. Men roligt är att "gå-runt-rutan" idag nästan såg normal ut... Tänk att jag har lyckats total demolera hela det momentet.... Fy... jag skäms....
Bita fick mest leka och släpa runt på bänkar. Vi har börjat pilla lite med ställandet och fy vad hon ogillar hanteringen där. Hon tittar under lugg och tar knappt godis. Liknar sin mamma extra mycket vid sånna tillfällen.

Nu ska jag putta lite på sambon som köpt hem material till nya vittringspinnar, bäst han går ut och sågar till dom omedelbums, annars lär det aldrig bli av!

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

A men hallååå, det luktar ju nybakat ända hit ju ;-)

2008-11-13 @ 19:38:33
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: smulan

En underbar doft sprider sig...du e så dutti.

Spacet får ligga nere ett tag men allt är uträtt och olika tänkanden skördar oenigheter.



Kramen

2008-11-13 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0