Rastat kameran

Idag tog jag med mig kameran och mina tre träningssugna vänner ut i blåsten



de fick springa lite för att bli varma i kroppen







Pysen valde att klättra i träd istället



Sen började vi träna. Här skickar jag Pysen till rutan



Attans... han la sig utanför....



Åh... jaja.... tar de andra två ett tag och Pysen blir lite stött..



de är allt fina mina tjejer





Vi struntar i allvaret och leker lite istället



Det är ju jobbigt det här



Kan vi inte gå in nu? Undrar Pysen



Man blir ju helt slut av att träna



Åhh... låt mig vila...






Kommentarer
Postat av: Maggan & CO

Ååh, vilka fina bilder! Och vilken amatör jag är på katträning ser jag nu nu! ;)

Jisses vad stor Bita blivit redan... går tiden verkligen så fort..? Pussa min favvis-BC på nosen från mig, kanonsnygg huvudbild på henne när man ser svansen vifta oxå! :D

2008-11-10 @ 17:11:36
URL: http://hem.bredband.net/magix
Postat av: Kitty å flåcken

Åååååååååååååååå vad fin Pysen e. Ljuvliga bilder. E de lite höst sol man ser?? Eller du har fuskat å tänt nån lampa ;-)

Ha de gött ses på söndag,

Kitty å flåcken

2008-11-11 @ 13:29:31
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0