Borde egentligen inte....

försöka mig på att blogga i kväll. jag stavar som en kratta och känner huvudvärken komma smygande innanför pannloben.... Så går det när man väljer att träna hund istället för att äta lunch. Försökte kompensera det med nybakade halloween-muffins vid 5 tiden.... ganska kört!

Hundträningen idag gick ok. Dummaste-dum-rutan är bara för mycket..... resten känns bra och så, men i den går det troll. Eller rättare sagt sitter troll. det måste vara några små läskiga spökliga troll som klamrar sig fast runt konorna och bara skriker och gapar. För Fajta går så dåligt där. Idag så tappade jag henne totalt! Hon har ju bra förflyttningar, men framföringen är under all krititk. nu har hon börjat strula i upptagen också... Spyr och hoppas att det är markeringar i gräset på tävlingen. Eller att Oskarström har haft besök av Ghostbusters.....

Återgår till slötittande, slösurfande och slöchattande...........

Kommentarer
Postat av: christel

Sätt en dum rute kon på huvudet(på dig själv) när du tränar..så lär hon sig ju att dom tillhör er på nåt sätt!! Och du kommer ha världens smajl på läpparna och antagligen skratta dig igenom dum rutan..flummigt..men jäkligt roligt!!!

Jag och Doxa håller fortfarande på med rutan..nu har vi kommit på lite andra saker..testade idag..belöningshållare och hela köret :D

2008-10-30 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0