Helg igen

Igår var jag och jobbade i den F-1 där jag har praktik förra året! Underbara klass alltså. Tycker verkligen att det är så himla kul att vara där! Nu var där en del nya barn, men de träffade jag ju på inskolningen förra året, och en del av dem känner jag sedan tidigare praktikplats.

När jag hämtade Smilla så kom hon med en ide om att bjuda hem grannarna på taco till kvällen, så det gjorde hon. Hon ringde först och bjöd hem, sen ringde hon Chrille och bad honom handla på vägen hem, inte gurka, för det hade hon och jag köpt dagen innan. Helt underbara unge! Helt själv fixade hon till en toppenkväll med grannarna som just nu byter kök och verkligen uppskattade ett mål mat.

Vad händer idag då? Ja... det återstår att se.....

Ha en underbar lördag iallafall, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: christel Blennerup

Halloj. Tisdag 18:30 perfekt, hstd bk..Johanna kommer och vill ha lite kommendering av någon Grimm inte känner så bra(dig)!!Vi har tävlat idag nämligen..jag med gamle mannen ;-)

Mac bjuder på spår uppflyttningstårta på Tisdag :-)

kramisar

2008-10-04 @ 17:20:34
URL: http://www.freewebs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0