Morgon gäster

Trodde inte att det var sant när jag tittade på golvet i tv-rummet i morse. En liten gäst hade smugit sig in. Skulle velat fota den, men usch...fel plats liksom....den åkte ner i toaletten jäkligt fort..... det var en mördarsnigel som smetade runt sitt äckliga slem som en lång sträng efter sig




Nu har jag gjort mig vacker och ätit en macka och druckit två koppar kaffe och är redo att bege mig på helgens äventyr. Håll nu tummarna för Chrille! Håll några för Josse och Buck också!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

God morgon.

Blir alltid lika glad över dina ord...

Att vara din din hjälte gör mig stolt, ska bära det i mitt hjärta för alltid.

Tack för att du finns.



Tassarna hålls för er...



Kram

2008-10-11 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0