Olika åsikter

Jag vill så här på morgonkvisten be mina hundliga vänner gå in och läsa Camillas blogg.

Jag tycker hon tar upp en viktig problematik som har byggts upp inom hundvärlden. Jag tycker den visar en del av de nyanser som inte alltid är uppenbara för ögat, men kryper innan för skinnet om vi ser förbi begerepp, plastdosor och metoder. 

Tänk vilken tillgång vi är för varandra!

Eller som Camilla sa i lördags -Det är inte konstgt att det finns krig om vi människor kan bete oss så här över hundträning......

Kommentarer
Postat av: Smulan

Människor är undeliga varelser som kallar sig smarta....

Människor är så smarta att de inte förstår sitt egna bästa, de motarbetar hela tiden sitt ursprung, men så småning om kommer de att påminnas om det och då....då skyller de allt på någon annan.



Ha en bra vecka

2008-10-27 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0