Pysen, vart är du?

Vår älskade Pysen ger oss magknip idag. Vi har inte sett honom sen han gick ut i morse. han brukar alltid komma och möta oss när vi kommer hem, speciellt regniga dagar som den här..... Då brukar han komma skrikande och beklaga sig för hur blöt han är i sin vackra päls. Men idag så har vi varken hört eller sett något från honom..... Inte ens när jag var ute och tränade dök han upp, han som aldrig brukar missa ett träningspass och lite frolic. Jag inbillar mig allt möjligt. Mest orolig är jag att han sitter fast eller har blivit instängd nånstans.... han fick ett halsband häromdagen, eftersom det nu börjar bli mörkt och lite reflex är aldrig fel, men jag gillar inte halsband på utekatter. Det är så lätt hänt att halsbandet fastnar i en gren eller nåt och sen sitter de där....



Älskade "Pyse-man", kom hem så får du en dumlemuffins.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajdå...kan du inte spåra han med Fajta?

Tänker på dig....

Kram

2008-10-15 @ 20:29:03
Postat av: Camilla & Imma

Näää... border katten borta?? Hoppas han bara letar efter fåren, eller råkat bli tillfälligt instängd någonstans. Hoppas han snart kommer tillbaka.

2008-10-15 @ 20:31:34
Postat av: sofia

ute på frieri kanske;)

han kommer nog snart ska du se!





(Pyyyyysen!!!! Hör du att gammelmatte ropar på dig? Nu springer du hem BUMS!)

2008-10-15 @ 20:46:19
Postat av: christel

Jag tycker jag ser Jesus överallt..svårt med just det utseendet..svart/vit bonnakatt!!Tyckte jag såg honom igår...o.s.v. jag vill ha hem Jesus!!lider med dig, vet hur det känns..hoppas Pysen hittar hem NU!!!!

2008-10-15 @ 21:54:58
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

Vad ledsen jag blir...men om han fortfarande har kulorna kvar så ska du se att han kommer tillbaka...de vandrar en bit gör sitt sen kommer dom hem trötta , smutsiga och jättehungriga...men förstår din oro och kan tänka mig att du målar upp alla otäcka bilder.

Jag håller svansen,tassarna och ger dig en gnutta hopp....krama om smilla hårt från mig och viska....kilar!!!

2008-10-16 @ 09:10:26
Postat av: Smula igen

Killar skulle det vara

2008-10-16 @ 09:11:14
Postat av: Kajsa

Har han inte kommit tillbaks än? Nu börjar jag också bli orolig. Tack för all hjälp med sidan.

Kram Sis

2008-10-16 @ 11:09:46
URL: http://oddsfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0