Ruskigt rent

Så var det lördag igen, vilket brukar innebära städ och slit.... jag har smitit iväg och kört en snabb träning inne på klubben. Dessvärre glämde jag att hämta mitt vandringspris från DM-segern och alla lapparna från arbetsmötet i torsdags som jag ska rapportera in till SBK. sen glömde jag visst att lämna tillbaka filmerna som skulle varit tillbaka i går, så det blir antaglige en tur in till stan i eftermiddag/kväll igen.

Men jag har ju varit duktig också. Till doften av Josses muffinsbak har jag skurat alla köksluckorna och spisen. Snyggt som tusan. jag ska ta badrummet också innan dagen är över, men nu VILL tvunget Smilla pyssla. Får se vad vi kan hitta på!

Kommentarer
Postat av: Smulan

???? Det är inget som hänt....har bara inte träffat honom på hela veckan..fniss

2008-10-18 @ 17:32:00
Postat av: smulan igen

AAAHHHH du menar sjukan...mamma behövde tittas till ,hon hostade nstan ihjäl sig i natt

Snacka om att vara trög....

2008-10-18 @ 17:33:47
Postat av: Kia

jag är ju också student så dagarna kan planeras efter intresse :D Blir träning varje dag nästa vecka så vi kan väl bara bestämma nån av dem? Har ni någon speciell dag som ni tränar dagtid?

2008-10-18 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0