Barnprogram

Tur att det finns tv, när man är trött efter en sen kväll.

Chrille åkte hemifrån vid 8 tiden och klockan 9 tyckte Smilla att jag legat tillräckligt länge. Så vi begav oss ut i tv-soffan istället. Det är dagar som denna som jag sänder ett tack till "Barnkanalen". Hela förmiddagen har jag kollat på allt från "räkna med skägg", "Luna" och "Lata Lucy".

Nu ska jag iallafall ta tag i dagen och slänga mig in i duschen för uppfräschning inför kvällen släkt middag.

Nästa vecka är det skola och plugg igen som gäller. Skönt på ett vis. VFU-vecka har varit kanonbra, men det ruckar alla rutiner och antagligen var det den veckan som faktiskt gjodre det möjligt att ha Smilla framför tvn hela morgonen. Hon behövde det nog lika mycket som jag..

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ja visst är det tur att tv:n finns.

Hoppas du fått sova igen lite av din sena kväll så du kan starta upp veckan fylld med energi.

2008-09-15 @ 07:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0