Inte nummer 1 för mig

Att vakna strax efter sex en lördag morgon är inte något jag föredrar. Tradigt..... på helgen ska man faktist ha lite sovmorgon. Speciellt när inte Smilla vaknat ännu....

Och jag verkar ha fått något skit i mailen, för jag skickar visst en herrans massa märkliga mail. Tur att jag ändå tänkt åka upp till min bror och plocka bilder från den gamla stationära. Då kan han få kolla igenom denna också. Gud vet vad jag ska göra om de kraschar.... Undra om han kan fixa till tangenterna också. Nu har jag för långa naglar igen,, och då är det så bökigt att skriva, missar tangenter och slår i de ovanför hela tiden. Men måste väl ändå min superbror ha en lösning på..... klippa naglarna kanske.....

Gårdagen var himlans trevlig. Camilla hade fått med sin man som notoriskt vägrar hundträffar. Men det gick väldigt bra. Tycker faktiskt att det var han som drog igång lite hundsnack när vi hade plockat fram spelet....  Iallafall en väldigt trevlig kväll. Och Imma var väldans duktig i vallningen. Gick mycket lös i fållan och vallar på ett väldigt mjuk och fint sätt. Bita fick gå runt och träna... ligg...skulle det vara, men Camilla som tittade på var nog inte av samma uppfattning. Värsta bonna-lydnaden...

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och ett korsord i soffan och mysa lite innan resten av familjen stiger upp.

Kommentarer
Postat av: Syster

Detta http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3253141.ab kanske är något för dig med tanke på tidigare inlägg.

2008-09-06 @ 08:10:29
Postat av: Smulan

Åhh kan du fråga åt mig också...har precis samma problem med mina tangetnter...



Visst är det tråkigt när man inte får sova ...framför allt när kottarna för en gångs skull sover länge...



Nu ska jag krypa ner i soffan...mysa värre för de där 5 km krympte till noll ;-)



Kram

2008-09-06 @ 19:20:47
Postat av: Camilla

TUSEN TACK för en bra dag hos dig, igen! Det är alltid lika trevligt.

2008-09-07 @ 13:03:55
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0