Måndag....

och början på höstens stressigaste vecka.

Idag har jag iallafall fått klippt mig. Grymt snygg med rött, orange och lila hår, dessutom är effekterna formades som bananer, eller fåntrattar som jag valde att kalla det.

Efter det åkte jag och Josse till Charden för att kolla på vinterkläder. Så nu är en jacka och ett par överdragsbyxor beställde, och en fleece till Smilla. Så har man något nytt att se framemot!

Nu så ska jag slänga i mig lite mat innan jag går ut och börjar tömma bilen. I morgon bär det av till karlstad med nylagade bilen. Det är min tur att ställa upp med bil och då krävs det sanering. Alla hundsakerna får åka in i Smillas lekstuga under veckan.

I eftermiddag ska jag passa Fille och så kommer Camilla med sin flock för lite vallning, lek och sånt.

Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0