Nästan redo

Bilen är dammsugad och tvättad. Schema för innedagarna i Karlstad är utskrivna. GPSen ligger på laddning. Hundkläderna (ja... inte Fajtas utan mina) ligger i torktumlaren och kommer att vara rena och fina till helgen.

Nu ska det bara packas och sen är det klart för första destinationen denna veckan. Härligt att vara i godtid för att slippa stressa i sista sekunden. För det gör jag ändå, även om jag är väl förberedd.....

Camilla och flock kom som sagt i kväll. Imma gick riktigt bra idag. Saker och ting börjar falla på plats och nu är det slut på mes-träning för deras del. Nästa pass så blir det lite allvar och RIKTIG vallningsträning tror jag. Himla trevligt att vara den som vet mest och därmed sätter ribban!! Hihi...

Kanske ska vi inte sätta den så högt som min väst antyder, men iallafall lite....



Dagens vallnings outfit... lagom kaxigt!
(ni ser kattens svans va´? Han missar aldrig en vallningsträning)


Chrille gick en sväng med Fajta också. Länge sen jag såg dem verkligen träna. De senaste gångerna han varit på kurs har jag varit upptagen med allt från valpkurs till tältuppsättning. Det såg iallafall väldigt bra ut, får han bara till visselsignalerna så kommer det att låta väldigt bra också!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ja visst är hundar härliga :)

2008-09-22 @ 22:13:14
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0