Nattens tips

Så här efter spöktimmen är slagen så måste jag tipsa om nya favoritsidan http://www.inkommande.se/

Sidan för dig som har en ide eller en önskan om något som skulle kunna göra vardagen lättare

utdrag:

"Hushållsprodukter
Jag önskar en hushållsvibrator, som gjorde att man lätt kunde skaka ut de sista dropparna ur tex youghurtpaketen. "



"Handtag på barn
Jag önskar...Jag önskar...att det fanns ett sele som man sätter på barn med ett handtag på ryggen.

Då slipper man lyfta barnet i armen eller kläderna när man bara har en hand tillgänglig
Och man har även möjlighet att lyfta två barn samtidigt samt få en lagom belastning för rygg.

Även bra då de kryper omkring och man vill flytta/vända barnet någon meter (från kontakt, trappsteg mm)"


"fördumningspiller
Jag önskar att det fanns ett piller som gjorde mig litet dummare så jag slapp irritera mig på korkade företeelser och d:o personer. Pss kan jag bli nöjd och glad som den gode Nalle Puh. "


Kommentarer
Postat av: Smulan

Det där var en livsfarlig sida, man fastnade lätt :-)



Ha en skön dag

2008-09-02 @ 07:24:32
Postat av: pippi

haha, vilken härlig sida.



Hej. Fina bilder från träningen i söndags.

Måste erkänna att jag skäms lite över att jag inte lagt ut foton. Ska nog ta och kolla igenom kamera och mobil och se vad för bilder som finns. Måste ju få visa hur stor Tea blivit :-). Ja och självklart måste jag ju lägga ut bilder på Ecce, hästen.

Åhh, gjorde verkligen ett bra köp. Han är så störtcool samtidigt som han har humor.

Ikväll ska jag ta barnen till ju-jutsu träning för första gången. Få se om det kan vara något som de fastna för.

Ha en bra dag.



/pippi

2008-09-02 @ 08:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0