Nattligt svammel

En super bra kväll är avslutad! God mat (vuxen poäng) och trevlig sällskap. Kloka tankar framåt småtimmarna och en underbar taxifärd sponsrad av min kära sambo. En utmaning med taxichaufören som tål att tänka på under morgon dagen. En härlig människa som liksom jag tänker på de små människorna i vårt samhälle.....

Tack alla som gjorde min kväll till minnesvärd på flera olika sätt!!! Josse för maten, spelet och sången, dansen och ja... allt. Anna för härligt underhållande läsande, skönsång och sällskap rent allmänt. Becka för "lära känna snack om familjer" och att du följde mig till taxin. Nattväskan som trodde den smög ut helt obemärkt, men vi såg dig allt.... tro inte att man kan smyga på landet... Reflexen på vinterjackan (!) som gjorde att jag syntes. Chaffisen som satte tankarna i spinn. Och familjen som gav mig en kväll i sus och dus.

Måtte jag få sova i morgon.....

Kommentarer
Postat av: Smulan

Vaken ännu?

Visst är det gott med sådana kvällar?

2008-09-14 @ 11:26:23
Postat av: Josse

Jaha tillochmed Blogga hann du med mitt i natten ;) Haha! Själv surfar jag på arbetstid.. Perfekt! Tack för att du kom och inte blev allt för avskräckt :-P trots krossade glas och stark mat.. Och dryck..

2008-09-14 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0