Så var vi där igen....

Vaknar upp och det är fredag igen! Härligt! Mindre härligt att för varje dag som går kommer vi närmare de där månaderna med två siffror.....

Där för tog jag tag i några av mina pelargoner igår. Sänder samtidigt ut en efterlysning! Någon som har lust att passa några söta pellisar under vintern? Inser att iår kommer det inte att fungera med alla i vardagsrummet. Det är helt kört.....Sen har jag liksom inte så många fönster. Jag kommer att ställa i sovrummet (där trivs dom) och på Smillas rum (trivs de inte, eftersom hon har ett element precis under fönstret). Men mer än så kan jag knappt. Skulle kunna ställa ett gäng här inne på kontoret också, nu när jag städat så att det faktiskt skulle kunna få plats.

Det pillade jag som sagt med i går. Alla står fortfarande kvar ute och får antagligen komma in till helgen. Skulle behöva lite side-boards tills dess också. Det fungerar dåligt att ha de stora på golvet. Där är för mörkt, och med lite bord skulle jag kunna sätta lite över allt.

Ska fortsätta idag och sen ska det handlas idag också. Olja och glykol till bilen som givetvis har gått sönder lagom tills det är min tur att köra till Karlstad. En ny termostat är inhandlad och ska förhoppningsvis bytas på söndag.

Sen ska jag köpa mat och förbereda inför morgondagens kennel träff hos Josse. Jag har lovat att fixa mat till oss och henne, för hon lär vara sönder stressad ändå. Kanske....kanske att jag gör "jag-trodde-inte-man-kunde-göra-så-goda-kakor" kakan.... Det var ruskigt komplicerat och jag är skeptiskt till om jag fixar det igen.... men kanske. Den som lever får se!

Nu är det allafall dags att slänga iväg lillan till dagis!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: josse

Det spelar nog in gen roll om den inte blir perfekt.. den är nog smaskens ändå!!! mums

2008-09-19 @ 09:53:31
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0