YES!!

Veckan har gått fort och det är äntligen fredag. Och jag har redan klippt träningsplanen! Kan det bli bättre?

Jag fick sluta tidigare idag bara för att jag varit en "extra ordinär, och fantastiskt bra student" hela veckan. Äsch.. skämt och sido, men min vfu plats har bara lov ord att lämna till mig och det är väldigt roligt!

En sak som vi pratade om igår på utvecklingssamtalet, var att min handledare tyckte att jag var väldigt bra på att se varje barn. Detta är något som gör mig extra glad att det märks att jag (tyvärr) skiljer mig från mängden i detta avseende. För det är något som jag själv tänker mycket på och verkligen vill göra. Förra året när jag var i skolan och praktiserade så sa de precis samma sak. Så jag är säkert lite extra bra på det! Sånt gör mig, och förhoppningsvis alla barnen glada!!

Jaja.. eftersom jag slutar tidigt så hinner jag träffa Camilla i eftermiddag som kommer hit på vägen upp till en helgkurs hon ska ha. imma ska få springa lite i fållan, som för övrigt håller på att rasa samman. Sen får vi flytta över de fem tanterna till stora hagen. Jag funderar på att smälla upp en fålla där inne istället, så att jag kan träna riktigt mycket med Bita nu det sista innan fåren åker till andra sidan.

Annars så blir fredagen lugn. Tänkte träna lite med Fajta och Bita lite granna, annars så blir det nog inte mycket gjort idag.

Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Florence

Värst va du är flitig på morgonen :-)

2008-09-12 @ 07:22:08
Postat av: Smulan

Grattis på namnsdagen.

Ha en bra start på helgen.

2008-09-12 @ 08:34:58
Postat av: Kitty å flåcken

Hmmm så du har med en sån där urfälld "vad det nu kan va för nått kattfan släpat in" hemma hos dig. Eländes eländes ser hon ut. Uffes lilla Zas ;-)

Hon har iaf slutat fälla så nu ska det väl förhoppningsvis gå på rätt håll .... ;-)

Grattis till fint omnämnande, alltid kul när man är uppskattad ju. Det är säkert på hundarna du lärt dig att "se" varje enskild individ ...

Ha en kanon helg ;-)

2008-09-12 @ 11:55:00
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Mariana

Va skoj att din Vfu plats tycker om dig och tycker att du är duktig..alltid lika roligt att höra sånt..

Hoppas du får en skön helg..

2008-09-12 @ 12:27:31
URL: http://maxdenstore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0