Anmält

Så nu har jag letat upp lite nya tävlingar för sommaren och jag är klar tom juli. Längre än så är så jäkla svårt att planera. Två st Bita starter är planerade och det kan ju bli hur spännande som helst!! Undra om den lillskruttan någonsin kommer att bli stor....

Igår var det massage på schemat. Fajtas tur denna gången igen. Hon var som vanligt stel i ryggen, men även i börstmusklerna denna gången. vad som var väldigt positivt var att Belinda tycker att hennes ärr efter ryggskadan i ryggen börjar dra ihop sig lite!! Så himla skönt. Ja, inte för att hon har ont på något sätt längre, men iallafall skönt att det inte blir värre eller stör ryggens aktivitet.

Annars var dagen lugn! Vi åkte ner till Camilla och ägnade eftermiddagen åt kaffe och lek.

Idag är jag och Smilla hemma som vanligt. Känns knasigt, eftersom hon precis varit hemma en hel vecka, men det är väl skönt med lite mjukstart. Ikväll drar jag nog in till klubben och tränar. Körde ett katastrofpass i söndagskväll med Kia, men jag skyller på att husse stod för nära nere på plan och sågade och målade. Det gillade inte Fajta som blev knasig som 17.....

Kommentarer
Postat av: christel Blennerup

Jag har skrivit ett mail till dig nu..inget roligt alls..mitt liv är ju kaos..men ändå!!!kramisar

2009-04-21 @ 12:11:58
Postat av: lotta med Juni o Cola

lycka till med träningspasset ikväll då...ibland blir det ju tyvärr de där passen som inte går så bra...men det vänder nog snabbt för er som är så duktiga:)

2009-04-21 @ 15:52:36
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: lotta med Juni o Cola

tips...på Coop köpte vi en slags "lära sig cykla hållare"..en järnpinne med handtag på så att mammsen o pappsen inte behöver få ont i ryggen. Den känns även trygg att ha på Ludde 5¨år nu också när vi är i trafiken, då kan man lätt gripa tag utan problem. hållaren sitter fastskruvad på pakethållaren så den sitter där jämt....vi ska ha Luddes kvar tills vi vart på Gotland i sommar...där cyklar de standpromenaden..å det är höga kanter ner mot havet bitvis..;)DEN e väl värd sitt pris...typ 99 kronor;)

2009-04-22 @ 06:55:11
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Tack för lek och kaffe. (Liiite sent, kanske, men jag är så sällan på hundbloggar numera)

2009-04-22 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0