Långledigt!!

Åh vad härligt med ledigt! Inte för jag gör så himla mycket i vanliga fall och typ alltid är hemma. men den där ledighets känslan den känns ändå! familjen är ju hemma, det kanske är det som gör det.

Eller ja...hemma...det kommer vi ju inte att vara så mycket i påsk ändå. Påskfika, påskmiddag och annat släktigt stök som är OBLIGATORISKT under helgen. Inte min syn av OBLIGATORISKT, men nu är ju inte jag den ända som räknas här i världen...tyvärr.... hehe..

Dagen har varit kanon. Började med lydnad på klubben med Kia. Fajta gick kalas. Hon känns riktigt PÅ just nu. Bita kändes också så där härligt okntrollerbar och jag börjar inse att det snart är dags att tävla. Hon känns "Klar". Allt är på långa väga inte perfekt, men varför måste det vara det? Då blir man ändå bara lätt besviken om något skiter sig! Vi gjorde platsliggning idag !! Tillsammans med Kias Vilja, Karins Zicco och Karins 5 åriga dotter var hygglig nog att agera gästförare till Fajta. Min lilla docka låg som ett ljus! Så nu behöver vi ju inte träna det mer! :)

Sen drog jag till Josse för att bli underhållen och upptäckte nya gestalter i "hem till gården". Ett program jag som enbart kollar på när jag sitter hos henne. Känns nästan som jag följer serien. De dricker kaffe i 10 avsnitt, så det är lätt att följa.

Snack och lite sånt innan vi gick in till hennes mor och där fortsatte snacket! Himla kul! Hundligt, hundligt och hundligt!

Dags att hämta häxan Tilda som jag lämnade på dagis i morse i full mundering. Fick med mig en Häx-pirat hem i stället. märklig förvandlig....men man vet ju aldrig vad som händer så här till påsk. Bytte bil med Chrille som har fått äran att om-om-besiktiga min "LYX"bil (en dagiskamrats pappa påpekade att sånna bilar behöver väl inte besiktigas :) ) jag och Smilla drog till snälla farbror Donald och köpte glass och kaffe och väntade på spänning på att Chrille skulle komma tillbaka med glädjande besked om att bilen hade gått igenom!!! Jippie!!!

Hem och började sortera tvätt, medan Chrille och Smilla tränade på att cykla utan stödhjul. in kommer lycklig unge som berättar att det går lättast om man cyklar skitfort!!

Nu har vi duschat av piratlappar, rosiga kinder, fräknar och SVART hår!

Ha en underbar påsk alla där ute. jag ska försöka ta datorpaus under helgen....försöka iallafall...

Kommentarer
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

haha ..pirater o häxor, vad härligt:)å vad kul när man kan börja cykla utan stödhjul:):)GLAD PÅSK på er:)

2009-04-09 @ 18:48:43
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: josse

Dricker kaffe i 10 avsnitt??? Pyttsan!!!! harkel Där händer hur mycket som hellst!! Glad påsk på er också, ha så trevligt i påsken!

2009-04-09 @ 18:55:32
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Syster

Glad påsk. Ge häxan Tilda en stor påskkram från mig.

2009-04-09 @ 20:24:50
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: smulan

Jag drog förbi som tusan på kvasten men inte såg du mig så jag fick göra en tvärnit för att läsa bloggen istället...och jag hakar upp mig på några få ord mitt i allt kul du skriver.

Drog du till Josse eller drog du till`na för att bli under hållen??? Knepigt med svenskan :-)

Drar vidare mot singekillen-------->>>>

Glad Påsk

2009-04-09 @ 23:35:39
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; ne men tack för tipset!! :)

2009-04-10 @ 01:24:45
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0