Så där...

Först! Tack ALLA för grattis i bloggen, gästboken, mobilen och på telefonen! Man blir liksom dubbelt så glad över DM segern, när man kan dela den med så många!

Vi hade en härlig, snabbt ihop fixad segerfest med champange och singstar i lördagskväll. Söndagen tillbringade jag med en hemkonsultation hos en hund som tagit lite väl stor plats i sitt hem. Massor med prat och lite träning, sen tror jag att famljen kan börja på nytt igen, iallafall för ett tag. Vi håller kontakten och ser om vi behöver sätta in mer insatser. Sen var i princip dagen slut. Det blev iallafall inget mer gjort....

I går kom klasskompisen från Laholm och vi jobbade  och slet som tusan! känns grymt bra i denna kursen. jag har flyt med uppgifter och litteraturen är lätt och intressant! Josse smet förbi efter jobbet för en snabb träning. Bägge hundarna gick kalasbra! Körde inkallningsträning på Fajta som börjar tappa tempo. Boll bakom på alla raka inkallningar betyder "jobba till mig oavsett". Fungerar kanon efter ett par repetitioner. Hade helt glömt denna övningen, tur att man har gamla blogganteckningar att kolla igenom.

Sen till dagen som är sååå där...mår lite taskigt! Magen krånglar och jag som tänkt tillbringa dagen i trädgården. Det fina vädret är på väg bort för ett tag och det hade varit skönt att få röjt lite innan regnet kommer. Men att ligga dubbelvikt över slemmiga maskar är inget som lockar, iallafall inte idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jo du kommer ihåg rätt på ett sätt, de skrev ju ner min ersättning när jag fick pension men den var ju uträknad efter sjukpenningen. Det gick inte att få klarhet i eländet idag för folk har tagit semester under påsklovet...får ta dom efter påsk så får vi se.

Ha det gott i vårsolen

2009-04-07 @ 18:26:09
Postat av: Syster

Hemkonsultation. Syrran du är ju nya Ceasar. Om du är lika bra på att få dammråttor att sköta sig i hemmet, så är du välkommen hit!

2009-04-07 @ 18:31:57
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Kia

Fick du mitt sms?

2009-04-07 @ 21:28:56
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Anonym

hänger inte med alls i allt nu som händer..men grattis till alla tävlingar som ni gjort..duktiga ni äro..hejja hejja!! =)

Ja nu e mb-testen gjorde..skönt!!! och jag var väldigt impad över vad tjejen kunde åstadkomma där :-)

kraaam

2009-04-07 @ 21:42:23
Postat av: Kia

Var hon? Nån skylt? Nästa gång du ser henne får du gärna ta kort och mms:a :)

2009-04-08 @ 20:36:46
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Kia

nej då, lät henne träna på att vara inomhus i stökiga miljöer..hon lär komma hem tids nog :D

2009-04-09 @ 08:56:06
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Camilla

Puh... jag är begravd i plugg! Men - trots detta tänkte jag föreslå en träff snart igen. Vi har skaffat egen studsmatta, så om Smilla vill komma och hoppa på den någon dag så kan ni väl höra av er. Eller om vi ska ta en ny maratonsession i Norre Katts park :-)



Ha en härlig påsk så länge, så hörs vi av!

2009-04-09 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0