Hjälp!

Vart tog tiden vägen.....









.

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

kommer du i håg mej ??

ja nu har jag börjat blogga igen

Vilken otroligt söt flicka du har .vilket hår. ja du undrarvar tiden tog vägen det undrar jag med. min minsta är 14 år de andra 17 och 19 år. hjäääälp vad tiden går. tur att inte jag blir äldre

2009-08-24 @ 13:38:35
URL: http://lillatantas.blogg.se/
Postat av: lotta med juniocola

så underbart söt hon är, hoppas det går bra i skolan nu då:)Ja, jag undrar ofta vart tiden tagit vägen jag med!går oftast alldelens för fort..spesiellt nu när G har blivit tonåring, så får jag nästan tidspanik ibland..det är bara att försöka ta tillvara på barnatiden så gott det går:)..trist med tävlingen när man åkt så långt, håller tummarna att du får vara kvar i gruppen så vi får lite fler rapporeter om "vad di håller på med";)

2009-08-24 @ 16:33:46
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Smulan

Kan känna känslan i maggropen när jag ser bilderna på Smilla. Härliga första dagen i skolan känslan =0)

Men nu är det bara du håller i hatten för nu kommer det att gå fort...snart är det studentdax och du kan inte förstå hur det gick till.

Försöker själv att vänja mig vid tanken....att min tös börjar på universitetet om 2 dagar.

2009-08-24 @ 20:21:49
Postat av: Kajsa

Världens sötaste skoltjej. Ser att Amanda Jenssen-frillan fick vara med på premiären. Hoppas hon hade en bra dag!

2009-08-25 @ 00:34:01
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0