Solen förstör en del också

Satt ute och SOLADE en timme i går på eftermiddagen innan regnet kom... Kan det vara det som har gjort min hals och öron onda? halsen känns riktigt kass och jag hoppas verkligen inte det blir halsfluss av det hela. Men kombinationen med ett ont öra gör väl att jag knappt tror att jag kan ta mig ur detta med hjälp av kaffe och cigg.

Jag är ett sånt där öronbarn, som blev öronvuxen. Har haft öroninflammation minst 2 gånger om året tills jag blev gravid, sen dess har jag klarat mig väldigt bra från allt vad sjukdommar heter! En magsjuka och feber en gång på 6 år... eller ja 7 om man nu räknar med graviditeten också!

Så om det nu är öroninflammation denna gången... är det då ett tecken på att jag behöver bli gravid igen?


Idag ska vi ta det lite lungt och hitta på roliga saker hemma. Josse kommer i eftermiddag och vi ska avtäcka våra konstallationer sen i måndags. Josse och Camilla med sina flickor var här för att invigas i konsten att gjuta i betong. Nu har det legat och härdat ett par dagar och det ska bli så kul att se resultatet! Det har gjorts fågelbad, krukor, gångplattor och händer(!). Några fler suspekta kreationer har också tillverkats, så det ska bli väldigt kul att se resultatet av vårt slit med cementen!

Sen blir det väl lite träning också. Och senare i kväll har jag övertalat mannen (inte Pysen, utan riktiga mannen)  till att steka några av hans hemmagjorda hamburgare och så lite klyftpotatis till. Ska bli smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Men du har väl inte glömt!!! Det är denna helgen vi båda, de två senaste åren, brukar leva på alvedon, slemlösande, magtabletter och vin... det slår ALDRIG fel...

2009-08-14 @ 11:55:12
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Camilla S

Vad skam an säga? Båda mina barn snorar ordentligt, och har ont i halsen. Verkar vara en sådan där vecka, helt enkelt.



Och du - väntar på foton.

2009-08-14 @ 13:54:44
Postat av: lotta med Juni o Cola

haha ja men en bebis till skulle väl va mysigt;)..mm, tänk om de kunde få sådana där härliga resultat som DU får...(kan man ju drömma om..)..då tömmer vi vin tetran haha..men vi kan väl tömma den om det går dåligt oxå..tröstdrinka lite;)

2009-08-14 @ 15:09:03
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kajsa

Äntligen en anledning att skaffa ett syskon till Smilla ;)

2009-08-14 @ 17:03:50
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0