Kanske har det släppt

Jag skiter i att kommentera helgens tävling detaljerat. Hur kul är det för er att läsa allt dravel liksom... Nöjer mig med att säga att det var inte vår bästa tävling, eller var det kanske det?
Fajta har ju ofta "drivit" lite med mig i tävlingssituationer och så gjorde hon även i lördags. MEN hon blev inte slö och riktigt lika nonchig som hon brukar när on blir sån, så kanske har vi höjt även "sur-ribban" åt det positiva hållet!!

Nu till viktigare saker! Nu vid halv nio åkte jag ut till parkeringen för lite träning. Dagen har tillbringats med privatelev på morgonen, besök av far, lite plugg och massa Gekås-stros med Josse. Så nu kände jag paniken komma över att inte ha tränat inför Stockholm.... var bara tvungen att åka...

Bita gick lysande! Allt fungerade bra idag. Jag gjorde till och med en fjärr på lite avstånd bara för att testa. Det blev ju ingen 10 precis, men hon satte sig och la sig fint iallafall och bara det är en vinst i sig!

Sen Fajta som var GALEN!!! Övertänd och urhärlig att jobba med. En väldigt strulig dirr-apport som vi fick jobba rejält för att lösa. Knepiga ljusförhållanden och en väldigt lockande ruta i "skick-riktning". Men skam den som ger sig!!
Dagens + går ändå till fjärren. jag tror vi börjar få till läggandet nu. Hittade ett handtecken som fungerar riktigt bra och där vi får fram läggandet med hela kroppen istället för framdelen först!


Nu får jag ta lite tv och slapp. I morgon blir det plugg hela långa dagen ända fram till kvällen. Då blir det luciafirande i skolan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0