Rätt låt vann?

Njaa.... vinnarlåten i årets IDOL var faktiskt sämre än vanligt! Men klart var Erik en värdig vinnare, även om Calle hade varit minst lika värdig han!

Nu till något helt annat! HUND2009 nämnligen! Snart bär det av!

I går skulle jag piffa till Fajta lite. Klippa av bakbenshåren som inte rök i årets fällning och har sett ut som två gråa råttsvansar hängande efter min vackra prinsessa. Saxen åkte fram och jag började klippa. Hon har fått en hel del päls tillbaka och hon har mycket päls, väldigt mycket päls. Jag fick till och med plocka fram trimmningssaxen för att hon inte skule få en rumpa större än halva Småland. Sen slängde jag in henne i duschen. Schampoo och sur Fajta.... men ren blev hon. iallafall renare, för smutsig, det är hon aldrig!

Torka, torka, torka och sen la hon sig framför brasan. SEN blev hon torr......och fluffig......köttbulle....fotboll....Calle Kristiansson..... rund med andra ord..... Jösses vad hon ser ut! Och då har jag ju inte ens borstat henne ännu.... Josse har lovat att ta med plattång om det blir för illa ;)

Rund eller inte, så är vi laddade inför helgen! DET SKA BLI SÅ JÄKLA ROLIGT!!! Och då menar jag inte bara själva tävlandet. Resan tillsammans med min aldra bästaste Josse, träffen med mina talangvänner i kväll, stroset på mässan, natten på hotellet, träffa alla möjliga i morgon.... Jag är så glad att vi har tagit oss så här långt, jag och Fajta. Så långt så att jag kan med att åka runt på stora tävlingar med massor av folk utan att känna att vi kommer att göra bort oss totalt! Tillsammans ska vi uppleva masor med glädje, sorg och erfarenheter! Och det är jag väldigt, väldigt glad över!



TACK min bästa Fajta för att du är min och för att du är bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin och härlig bild!

2009-12-13 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0