Hemma igen!

TACK alla för gratulationerna från MyDog! Inte ofta man får sån respons på en niondeplats!!! Extra tack till min "egen fanclub" på plats, Josse, Kia, Camilla, Smilla och Chrille och Hanna och Andreas! Ni gjorde dagen extra minnesvärd!! Andreas och Josse ska ha ett extra stort tack! Utan er hade jag aldrig ens kunnat starta..
 
Nu har jag analyserat vår start och har en bra plan framför mig på vad vi måste träna extra på. Andreas har nog också en plan tror jag, så jag hoppas att få till ett träningspaxx för honom inom snar framtid!



Karlstad resan gick bra och Disney on ice var toppen även detta året!

Nu är det vardag igen, iallafall nästan. Vi är lediga idag, jag och Smilla. Vi har börjat städa bort julen. Alla tomtar, dukar, stjärnor och sånt blir förpassade till garderoben i sovrummet. Allt vanligt pynt ska fram, men jag ska göra några små förändringar. Dessutom tar vi idag ner Bitas bur. Nu anser jag att hon är stor! Snart 1 år....jäklar vad tiden går fort.....

Helgen ska bli ganska lugn. Tänkte träna lite på lördag. på söndag snor Chrille Fajta och åker iväg och vallar. Förhoppningsvis tar han Smilla med sig så jag kan bokföra lite. Och ägna lite egentid med Bita. har varit alldeles för lite av den varan det senaste. Jag riktigt längtar tills Fajta ska ha valpar. inte för att jag inte vill träna med henne, men jag känner att Bita förtjänar lite extra tid. Jag tror att hon kan bli väldigt bra i framtiden.

Nähä... dags att plocka dukar igen!

Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

skönt att få ta fram "det vanliga" igen:) alltid så myysigt att ta fram det...men jag njuter också när jag får ta ner det. då kan nedräkningen mot våren börja..jippiiii:)

2009-01-09 @ 14:11:24
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: smulan

Ja visst är det skönt med vardag igen.

Här kommer det att bli ett jobbigt dygn, Linus har piggat på sig men nu är det min tur...jä^^^lars vad kroppen värker och satan vad ont bakom ögonen det gör,hostan svider som eld och jag beundrar verkligen Linus om han hade så här ont utan att gnälla...mamma är nog inte lika tålig.

Dessutom så är jag ensam, den ena stora åker till stockholm och den andra ligger sjuk han med...jippi.

Hoppas nu helgen blir bra

2009-01-09 @ 18:02:38
Postat av: Karin

Grattis till er My Dog prestation! Inte dåligt att ligga på topp i en miljö som hunden tycker är helskum!

2009-01-10 @ 15:40:11
URL: http://drakera.se
Postat av: Sanna

Är du galen! Tar du bort buren?

Skakar på huvudet

Ifall hon är lik sin fars släkt så kommer nog buren snart åter.

Ler



Ha det!

2009-01-14 @ 11:19:08
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0